onsdag 8. juli 2009

Innedag..

Da ble det den første innedagen på lenge. Har hatt fint vær i noen uker nå =)
Akkurat nå sitter jeg foran pc'n å spiser lollipop. Har funnet ut at det hjelper å spise is (lollipop) når jeg har migrene.. Heheh, ikke at jeg skjønner hvorfor da men =D Jeg tar det jeg får! Men holder meg unna kaffe å slikt, og sjokolade. Det er ikke det største problemet da. Det blir kjøpt sånn en gang i kvartalet. Er ikke sånn godteri slave, heldigvis =) Men noen kg kunne ha forsvunnet likevel da.. Men noe er det en ikke liker uansett hvordan en ser ut.
Har vært på kroa i dag å spist lunsj sammen med jentene, eller kanskje det kalles brunsj på den tiden =) Det var såå koselig!! Slikt gjøres altfor sjeldent. Og nå er jeg da foran skjermen igjen. Sitter inne på garnstudios sine sider og lurer på om jeg skal lære meg å strikke ordentlig. Fant noen jakker, sjal og sokker.. Vel, fant så mye at jeg vet ikke hva jeg har lyst til å lage først å sist =D Kan bare rett å vrang strikk, så jeg lurer på om jeg skal prøve meg på mønsterstrikk. Sokker, sjal eller noe enkelt til å starte med. Ellers blir det et større prosjekt på heklenåla.. Der er jeg egentlig litt flink =p Selvlært til og med =D Har tenkt på en stoor duk, som skal ende opp som gave. Men mønster er ikke enkelt å finne.. Men det ser lysere ut nå.. Fikk lagt ut etterlysning på hobbyforum, så nå er det store muligheter altså =D Må bare handle garn nå så =) Men det tror jeg nok blir i løpet av uka. Men skal se om jeg ikke finner noe mer å bruke en pinne eller fler på =p
Bajbaj te så læng =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar