tirsdag 1. juli 2008

Vil ha mere garn !!!

Hehe, snakk om å få hekle dilla :D
Det gikk fort å komme seg i gang.. Har heklet en prøvelue. den ble faktisk fin, om ikke litt liten i størrelsen :p Skal få lagt ut et bilde etterhvert.. ( SRL kameraet mitt er i stykker, men har bestilt et lite digitalt kamera som kommer snart håper jeg.. :D ) Men foreløbig er det bare sokkegarn som klør her hjemme, og nærmeste butikk med garn er 3 mil unna. Og uten bil og førerkort, så blir en rastløs..
Men i morgen bli det en handle runde for å kjøpe garn!!! :D Og når boken, garnet og oppskriften fra garnsalg kommer, så blir det enda mer liv i pinnene :D Har også bestilt meg heklepinner, både plast og aliminium.. I klare farger :D Og datteren min på 7 1/2 har kommet med ønskeliste.. Der står det blant annet pannebånd, poncho, kjole og jeg husker ikke alt jeg fikk listet opp :p Og selv har jeg noen planer.. Cardigan står høyt, og et skikkelig godt teppe skal ordnes til høsten setter inn.. og inni melleom der, så tenkte jeg noen julegaver skulle lages.. :D Så jeg vet nesten ikke når jeg skal få gjort alt :D
Det første blir vel et sjal til tanten min sin bursdag. Holder på å lete etter en fin vintage brosje som passer til.. Men hva onkelen min skal få det er litt vanskeligere :) Det er 50 + 50 så det blir stor feiring, og jeg vil gi noe skikkelig.. Håndlaget syns jeg er noe eget og spesielt, så da vil jeg helst holde meg til det. Men står litt fast på onkelen min.. Hmmm, må i tenkeboksen en stund tror jeg.. Forslag mottas med takk :D

Hade så fint til så lenge.. m

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar