lørdag 5. juli 2008

Forandring...

Har tenkt å forandre litt her inne. Legge inn bakgrunn eller bilder.. Men finner liksom ikke helt det som passer meg... Trodde jeg hadde en del bilder, men jeg klarer likevel ikke å finne et. Lete er vel eneste å gjøre.. Men er ikke så flink til å lete. Skriver en et ord, så kommer det jo masse forskjellig. Bare ikke den typen jeg er ute etter :p Men det blir. :)
Er ikke helt i form i dag. Det har vart i noen dager nå.. Sliten og energiløs. Har vært tett, så jeg trodde det var allergien min som kom frem igjen etter noen års dvale. Men i dag tror jeg det bare er forkjølelse, eller noe virus. Ikke så tett i dag, men like sliten. Vondt i hodet og bak i svelget og bak kjevene der hvor mandlene egentlig ligger (mine forsvant for 10 år siden). Men det vil vel gå over det også.. Så jeg tar det bare med ro noen dager..
Ellers har heklingen kommet godt i gang. Har startet på et prosjekt, som skal bli gave, og har kommet et godt stykke. Skulle ha lagt ut bilde, men i fare for å avsløre gaven, så drøyer jeg litt :D Kan legge ut et bilde av min aller første lue.. I svart og rødt. Den er ganske tøff, men altfor liten.. http://www.flickr.com/photos/justmee3/2639869260/ Dessuten klør den sier min kjære datter og modell :p Så jeg må lære meg å øke masker ordentlig.. :D Og når jeg er ferdig med det prosjektet jeg har nå, så skal jeg enten starte på et sjal til datteren min, eller en cardigan til meg selv.. Uansett så må jeg få tak i mere garn.. Men det er dyrt, eller kanskje det bare er jeg som er dyr i smaken :p Uansett, så har jeg for lite..
Jaja, nå skal jeg kose meg sammen med datteren min med litt brus og godis.. Så får vi se hva morgendagen bringer..
Ha en fin kveld fylt av kos å gode øyeblikk :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar