onsdag 29. oktober 2008

Jeg skammer meg :|

Det er utrolig lenge siden jeg har vært her inne å skrevet noe som helst.. Men det er vel mest fordi at jeg har vært så utrolig lei av pc'n. Men jeg har ikke stort annet å gjøre heller da så.. Men det blir stort sett bare innom en gang om dagen for å sjekke om det har skjedd noe, ellers så sitter jeg som regel å søker på nett etter hva som enn skulle falle meg inn. Det kan faktisk bli en del jeg får ideer fra, ting jeg kan lage, noe jeg ønsker meg eller trenger. Men det begrenser seg som regel av en eller annen grunn. Enten er ikke muligheten tilstede akkurat her, eller så er ikke pengene der. Det er som regel det siste som setter en stopper for det meste. Finner mye, enten en butikk et sted, eller på nett. Men det går som regel ikke. Så stort sett blir det med tanken, eller drømmen.. Derfor har jeg funnet ut at jeg skal legge inn bilder, linker eller noe av ting jeg har lyst på, eller drømmer om.. Så det kan faktisk bli mye her inne etter hvert.. For jeg liker MYE forskjellig.. Og noe er vel kanskje bare tåpelig å ønske seg, men det bryr jeg meg ikke mye om :D
(ÅHH, skal bare gjøre en ting her inne før jeg glemmer det, kommer snart tilbake :D )
Hadde bare lyst til å legge inn et nytt bilde.. Er ikke sikker på hva slags bilde det er, fant det bare på nettet noe sted for et halvt år/ett år siden .. :D
Skal vi se, jeg pratet vel litt om ønsker.. Det kommer etterhvert, tror ikke jeg kommer til å legge inn noe nå i kveld, eller natt som det som regel blir til for min del.. :D Ehm, det blir vel en slags ønskeliste kanskje. Noe sånt. ;D Tror kanskje det kommer inn noen ønsker til datteren min også, så om det er noe petshop greier eller diverse leker og slikt innpå her, så er det ikke nødvendigvis jeg som ønsker meg det, lol :D Er fremdeles ikke sikker på hvilket språk jeg skal skrive, sånn i hovedsak.. Det er ikke mange som er inne på profilen min likevel.. Men det er vel kanskje greit at de fleste forstår det som står her. Så engelsk er vel det greieste valget. Tror nok ikke jeg orker å skrive begge heller.. Jeg får se..
Ellers ; JEG SKAL FLYTTE :D :D :D :D :D :D Åhh, det skal bli så utrolig godt !! Jeg har bodd hjemme hos mor nå i 2 år, omtrent akkurat. Så det er på tide nå. Tror datteren min og vil det, for hun ofret gladelig sfo-plassen sin for at vi skulle få råd til å flytte. Sfo er noe hun liker, så jeg tror hun har veldig lyst. 1 desember er den magiske datoen.. Da er vi hybelboere. For det er en hybel vi flytter til. Det er stor mulighet for at vi må dele kjøkken og bad med en annen, men det går. Bare vi kommer oss for oss selv.. Skal pynte til jul med det samme vi kommer dit.. Stjerner i vinduet, pynt i stua :D Å juletre MÅ vi ha, ellers blir det ikke jul :D Vi skal bake pepperkaker, og lage kolakaker :D Det er gleding på høyt nivå må du tro.. :D Åhh, det blir så utrolig bra!!!!
Men nå tror jeg at jeg skal legge meg. Ble ganske trøtt.. Skriver mer senere når det passer seg slik :D kankje allerede i morgen :D

ubtil then, have a good one :D

1 kommentar:

  1. Bara en månad till flytten jag förstår att du tycker det ska bli skönt att få nåt "eget" litet boende..Hoppas din halloween helg blir bra..Jag har ett förslag om språkval..skriv både på Norsk och Engelska..blanda litt..varannan gång kanske..Bra bild på dig och Lene--Klem och hade greit..

    SvarSlett