mandag 3. november 2008

Hmmm...

Sitter her og er litt, hva skal jeg si? Nostalgisk kanskje? Eller er det bare dagdrømming..? Er egentli veeeldig sent, skal opp om et par timer, ha en laang dag på jobb ( tidligvakt, en skoledag, og en senvakt, altså fra 7.00 til 16.30. Fulgt av turning til Lene halv seks, å så blir det vel stup i seng, for tirsdagen startes med tidligvakt den og. Blah..
Har nettopp sett Sex and the City the movie. Vet ikke helt hvorfor jeg så den, men det er vel det at jenter vil være, nettopp jente :D Ellers er ikke det typisk en film jeg ser.. Prøver å unngå de romantiske komediene. Blir litt sippete av det. Savnet etter en å dele liv og seng med blir så mye mer fremtredene da. Så jeg prøver å unngå de.
Som sagt, blir litt sånn smådeppa, eller det er egentlig ikke rett ord. Men det kommer et savn. Er ikke helt sikker på hva jeg savner, jeg kan ikke helt huske hvordan det er. Hva det er... Jeg roter meg kanskje litt bort her blant alle tanker og ord. Men jeg må si at jeg er ikke sikker på om jeg husker hvordan det er å være glad i noen. Eller å elske noen, jeg er glad i veldig mange, å mye. Men akkurat det å elske. Jeg trodde jeg visste en gang, men jeg er slett ikke sikker på det heller lengre.. Så det jeg husker av å elske, er da jeg var 10-12 år å fant min første kjærlighet. Den intense følelsen der, den kan en ikke ta feil av. Et barns måte å elske, en annen versjon kanskje, men jeg elsket ham likefullt den gangen. Jeg tror barn kan elske noen, altså ikke bare være glad i noen. Akkurat der og da, så er den følelsen de har så sterk. Så jeg mener at en må la de få føle, det er viktig, og for dem er den ekte. Men jeg er ikke sikker på hva jeg føler som voksen. Ikke at jeg føler meg voksen heller enda.. :D Men det å bli glad i en annen person, altså en jeg kan dele alt med. Starten, når man liker noen så godt, hvordan merker man det? Når merker man at en virkelig elsker noen? Å hvordan i all verden kommer man seg dit? Jeg må si at jeg har hatt noen jeg har vært betatt av. Men det er også alt som har skjedd.. Jeg vet ikke, jeg håper bare jeg finner det ut, så det ikke går meg hus forbi. Jeg har ikke lyst til å glipp av livet mitt..
Jaja,nå skal jeg spise en vanilje ispinne før jeg finner senga. Men aller først, den første 'ønsker meg' tingen :D

Det er noe både jeg og datteren min, Lene, ønsker oss.
Nintendo Wii.. Med følgende Nintendo Wii Dance og Nintendo Wii Fit :D Og crash bandicoot, littlest petshop til Lene, noen gode mario spill også :D

This is my first 'wish for' thing, Nintendo Wii. And some games, first Wii dance and Wii Fit. And maybe some mario games..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar